petek, 25. december 2015

Praznični utrinki

Želim vam vesele in mirne praznike v krogu tistih, ki jih imate radi!


Vem, dolgo me ni bilo naokrog. Tudi moja zadnja objava ima že brado. :-) Miha in Monika sta končno spet doma za praznike. Izkoristiti želimo vsak razpoložljiv trenutek, ki nam je namenjen. Otroka namreč konec januarja odhajata čez lužo in kdo ve, kdaj nam bo spet dano praznike preživeti skupaj.

Povabim vas, da skupaj pogledamo, kaj vse se je dogajalo od moje zadnje objave. :-)

Moje drage prijateljice, ustvarjalke iz Pomurja, so "sklicale" naše zadnje kofetkanje v letu 2015. Ker sem letos prvo leto z njimi, mi niso povedale, da imajo navado obdarovati se med seboj s svojimi izdelki. :-) Baje vsako novo članico tako presenetijo, da se lahko zabavajo ob njeni reakciji med tem, ko se delijo darila. Tole potegavščino jim bom vrnila! :-))) Takole so me presenetile in razveselile:

Draga dekleta, hvala vam za prečudovita darilca! In hvala vam, ker ste me povabile medse. Lepo mi je v vaši družbi.

Doma se je pa nadaljevalo s peko piškotov, ki sta jo tokrat prevzela Veronika in njen Andrej.

Ker sta že prejšnjo nedeljo odšla v Andrejeve kraje, na drugi konec naše male deželice, smo pripravili skupno praznovanje in razdeljevanje daril že prejšnjo soboto. Dragi je pripravil tatarski biftek, ki smo ga zmazali, kot bi rekel "keks". :-) Ob dobri kapljici in praznični glasbi smo dolgo v noč sedeli v dnevni sobi, se pogovarjali, smejali in obujali spomine.



Darilca mi je sešila Valentina z bloga po osmi in pol. Zame je šiht podaljšala globoko v noč. Tukaj si jih lahko ogledate, saj sem jih sama pozabila slikati, predno sem jih zavila.:-)

Darilca sem okrasila s pomočjo izdelkov Najlepšega para, zato jih postavljam na ogled v decembersko galerijo.



Naša letošnja smrečica je Mihova zamisel. Nekaj okraskov je izdelal v Londonu in jih prinesel domov, nekaj jih je iz naše stare zaloge, ostale pa sva spekla po enakem receptu, kot sem jih sama delala že lansko leto.


Smrečico je Miha okrasil včeraj zvečer. Dragi pravi, da je premalo pisana, vsi ostali smo pa navdušeni. :-)





Ob koncu te maratonske objave se zahvaljujem za vse voščilnice in prelepe želje, ki so k nam prispele po pošti. Voščilnice so čisto vse čudovite. In ja, imele ste prav, na moji obešanki bi skoraj zmanjkalo prostora. :-)) 

 Lep pozdrav do naslednjič. :-)



 

16 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Draga Sonja:) hvala za lepo voščilo in "raport" kaj se pri vas dogaja. Vidim, da lepo sodelujete in fino, da imaš otroke na kupu:) Me je že skrbelo, da sem hudo malomarna in že dolgo nisem nič tvojega pokomentirala, ampak iz povedanega vidim, da si bila bolj ali manj odsotna. No takoj imam manj slabe vesti:) Še naprej uživajte in lep pozdrav, Andreja V.

ArtMBR pravi ...

Zato so prazniki tako lepi, ker nekako vsi družinski člani sodelujejo pri pripravih in dogajanju. lahko smo srečni če je tako, saj se gradijo spomini, ki ostanejo dolgo in dolgo. Iz tvojih utrinkov veje točno to, kar si pod"praznike "predstavljam jaz. Tvoja smrečica me spominja na mladost, obešanka pa res služi svojemu namenu. Enkrat bom tudi jaz ukradla tvojo idejo in naredila tako.

Še naprej uživajte na polno.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Draga Sonja, kako luštne utrinke svojih dni si nam podarila :) Res ste fletni, krasne nitke ste spletli in jih še tkete, med seboj. Naj vam bo še dooolgo tako lepo skupaj, čimveč skupnih dni v prihodnjem letu vam želim :)
Tebi pa, še veliko ustvarjalnih izzivov, iskric in lepih izdelkov. Moram povedati, da sem enega izmed njih tudi sama prejela v teh dneh. Hvala Sonja, si si pa zapomnila, da mi je tale kapica fuuuul všeč :)) In naši Najmlajši, ki je navdušena nad CAs, tudi :)

Valerija pravi ...

Tudi meni je tako lepo, da za praznike sodeluje vsa družina. In všeč mi je, da je pri tebi tako, čeprav so otroci že odrasli.
Vse lepo tebi in vsem tvojim.

Danica pravi ...

Kako lepo je videti takole zbrano družino, ki se pripravlja na praznične dni.
Draga Sonja, tebi in tvojim želim lepe in mirne praznike.

moi pravi ...

O, krasno ste se imeli in lepo ste okrasili. Tvoja obešanka je zakon in zelo lepe voščilnice so na njej ;)
Tudi tebi in tvojim še naprej lepe in čarobne praznike.

Zvonka pravi ...

Super si nam predstavila vaše lepe praznične utrinke, krasno ste povezani in še naprej naj ostane tako. Lp

Zvonka pravi ...

Sonja, pozabila sem se ti zahvaliti za krasno voščilnico - hvala.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Lepo je bilo pri vas za praznike, še posebno ker so otroci z vama....hvala tebi za prekrasno voščilnico, želim ti, da taki trenutki trajajo še vrsto let...to je tisto, kar je neprecenljivo. Lepe želje tudi v tvoj dom. čao

Renata pravi ...

Sonja, uživajte. Lepo te je brati, krasen tudi slikovni zapis. Lepo, da je presenečenje uspelo. Ne sekiraj se preveč, leto bo hitro naokoli. Tudi jaz sem šla skozi to. Lepo praznujte.

Unknown pravi ...

Lepe praznike v krogu najdražjih!

Vladuška pravi ...

Vidim, da ste se imeli nadvse lepo in zelo mi je všeč, kako funkcionirate kot družina. Znate si tudi porazdeliti delo. Uživajte še naprej!

Metuljčica pravi ...

Draga Sonja, tako zelo sem uživala ob prebiranju vašega prazničnega dogajanja, da imam pravi zalet za delovni dan. Vse ti je več kot uspelo. Še naprej se imejte lepo in uživajte.

Renata pravi ...

Lepe praznike in vse dobro v novem letu vsem vam!
Prazniki so vedno aktivni, vedno se kaj dogaja, kuha, peče... :)
Tudi meni je smrečica zelo všeč, zelo naravno deluje!

Helena pravi ...

Čudovito praznovanje je za vami in vsak je bil delček prazničnega mozaika. Super ste!

Sandra Pecić pravi ...

Uživala sam u čitanju.. sve je lepo i toplo u ovom postu. Miha je majstor za dekoraciju jelke ;)