torek, 3. november 2015

Iz srca hvala

Draga dekleta, hvala za vse lepe želje, ki ste jih zapisale v komentarjih ob moji prejšnji objavi. Iz srca hvala za tiste na FB in prav posebna hvala za vse poslane voščilnice, lepe misli in darilca. Srečna in vesela sem, ker imam tako pozorne blog prijateljice. Pravijo, da punce svoji let ne izdamo. :-)  Sine mi je v voščilnico zapisal: "Dokler se učiš novih stvari in uživaš, so leta le številke."  Pa naj bo tako! :-))

Se strinjate z menoj, da so čisto vse najlepše?


 Spodnjo voščilnico in čisto poseben šopek rožic pa sta mi poslala Miha in Monika iz Londona.


Z dragim sva preživela prekrasen vikend v Opatiji in na Reki. Veliko sva se sprehajala in naredila kup prelepih fotografij. Večinoma valov. :-)) Rada imam morje. Jeseni je še posebno lepo. Podarjam vam filmček, ki sem ga sama posnela. Ostale fotografije pa vam pokažem, ko jih bom uspela pregledati.



Lep pozdrav do naslednjič. :-)


13 komentarjev:

jasna varcakovic pravi ...

Jesam li propustila nesto vazno? Sretan rodjendan Sonja!

Tina Z. pravi ...

krasen, krasen kupček, kar pobožajo oko. in zanimiva pošiljka iz londona je tole, valovi so pa krasni, tudi jaz jih obožujem.

Dusi pravi ...

Čestitke še od mene. Krasen kup lepotičk si dobila.
Ta ideja s čestitko, ki je v celoti ali delno narejena s semeni cvetlic, mi je že dolgo všeč.

Unknown pravi ...

vse naj naj morska deklica:)))
p.s. tvoj sin ima prav:)))))

Valerija pravi ...

Vse najboljše! Res si dobila same lepotičke.
Tale misel tvojega sina je pa fenomenalna, gotovo se še kdaj spomnim nanjo!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

U, kako lep kupček voščilnic. Super super, to pa je res veselje! Tile od otrok sta mi všeč, nisem še videla take s semeni, svetovno! misel si moram pa zapisat, je dobra. Ampak kakšni valovi! A ni bilo sončka? Čakamo fotografije :))

Andreja pravi ...

ooo Sonja, kako lepa bira in vidim, da si dobila tudi pajkce .-)
Res luštno in lepo :-))

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tvoj sin ima še kako prav in čez 20 let boš še vedno dobro ohranjena 40-letnica (jaz pa takoj za tabo). Korenina ne pozebe, In voščilnica s semeni...ta je res huda....dobra...kar poseješ to požanješ.
Valovi pa...Sonja, mi ne rabimo sonca, dovolj je že, če sediš ob obali, valovi butajo ob tvoje noge in mir, mogoče pogovor sam s seboj...mladina bo to razumela, ko bo 2 leti starejša:-)).
Najbolj važno je pa to, da sta se imela fajn. Uživaj še naprej. čao

moi pravi ...

Vse so res čudovite in narejene prav zate.
Vidim pa, da moje še ni med njimi :(
Prosim javi mi, ko jo dobiš.
Lepo da si imela čudovit vikend in lepo praznovanje.

Vladuška pravi ...

Tale filmček je prava meditacija. Voščilnice pa definitivno vse najlepše, prava srečka si :)

Hali pravi ...

iii kak lepo...

Renata pravi ...

Vse najboljše Sonja!
Prijatelji in najdražji so ti poslali krasne voščilnice - naj se vse zapisane želje uresničijo!

Ne-Ja pravi ...

Cudovit komplet voscilnic, ma tisti dve od Miha in Veronike sta pa res posebni. Zanimiva ideja s semeni v voscilnici, ki v kombinaciji z mislijo tvori popoln paket :-). Vidim, da si uzivala na mirju-posnetek je balzam za uho in duso.

Baje naju doma caka nakaj tvojega- hvala :-) . Upam, da naju jutri spustijo domov...