sobota, 29. avgust 2015

Zlatni rat

Ena najlepših plaž jadranskih otokov je gotovo Zlatni rat na Braču, v bližini mesta Bol. Če do najinega dopusta še ni bila največkrat slikana plaža na svetu, pa je sedaj prav gotovo.  :-)) Plaža je nekaj posebnega. Gotovo jo boste našli na skoraj vsaki sliki, če strička Googla povprašate po Braču. Je rt, ki sega globoko v morje. Od zadnjega bora, ki raste v samem kamenju, pa do roga na koncu plaže je 150 metrov drobnih kamenčkov. Ker na plaži velikokrat močno piha, je pravi raj za surfanje in kajtanje. Veliki valovi, posledica močnih vetrov, pa so raj za kopalce. Prav lepo je gledati, kako se ljudje sprostijo in se smeje in kriče mečejo v valove. Brez razlike, veliki in mali. :-))



Na tabli pred plažo je tale napis:

"More na plažu Zlatni rat često izbacuje poklopce morskog puža koje su turisti nazvali "kamen sreće" (veličina do 5mm). Svaki kupač, ako se potrudi, može nači "kamen sreće", a to dokazuje, da se sreća ne može kupiti. Sreću treba tražiti!"
 




 





 









 
Počasi se bo treba vrniti v stare tirnice. Fotke dopusta sem pregledala, vseh 10 dni še enkrat odsanjala, sedaj pa novim delovnim zmagam naproti! In odštevat dneve do naslednjega dopusta...

Lili in Mojca sta spraševali, kako nama uspe na motorju peljati toliko stvari. Skrivnost ni v tem, da bi bila kakšen velemojster pakiranja ali pa organiziranja. Rešitev je v diplomaciji! :-)) V vseh teh letih sem se marsičesa naučila, najbolj pa tega, da je škoda pokvariti začetek dopusta z debato, če res vse to nujno potrebujem. Seveda potrebujem, saj v nasprotnem primeru ne bi pakirala. :-) Torej, moja taktika, ki se je v zadnjih letih izkazala za pravilno, je takšna..... psssst, da dragi ne sliši..... vedno pakiram, ko ga ni zraven. Ko se vrne, najde kovčke zaprte. Vse, kar pa ne gre v kovčke, pa dam v rukzak, ki ga imam med vožnjo na hrbtu. Navadno so v rukzaku knjige.


Lep pozdrav do naslednjič. :-)





12 komentarjev:

jasna varcakovic pravi ...

Divno Jadransko more; nigdje drugo boje nisu kao tamo!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasno je
jaz bi se kar preselila pod tisto krasno drevo
in uživala 100 na uro
lepo nedeljo želim
Tamara

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ojej, tudi knjige ti uspe privleč z motorjem....mene še zdaj nisi prepričala, da za tabo ne gre en velik kamion robe, ki jo "nujno" potrebuješ. Kapo dol.
Si me pa prepričala, da se enkrat lotim projekta "obišči" Bol na Braču in tole zlato plažo...prvi projekt čaka že 10 let to je Trogir, sedaj dodajam še Brač....do 80. leta, ko bom še toliko vitalna, mi bo upam uspelo pobegniti malo iz Šibenika in videti še kaj drugega. Hvala ti za tako lepo podoživet dopust, prekrasne fotke , ki so v meni spodbudile spet malo želje po morju...sem že točno 1 teden na celini. čao

Renata pravi ...

Waw.. kako lepo...

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja, hvala za tvoj dopustniški blogg, bilo je zanimivo branje. Očitno je povsem drugačno doživetje, ko se na pot podaš z motorjem, da pa potem pristaneš še na kraju, ki ti je najljubši je pa sploh fantastično. Sedaj pa naj ti lepi spomini na vsake toliko časa pricurljajo v tvojo zavest in novi dopust bo mimogrede tukaj:) LP Andreja V.

Hali pravi ...

Prekrasne fotke in jipi za diplomacijo :-)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Tole je pa res lepa plaža. A je tam kakšen čist, spodoben kamp?

oldpunca pravi ...

Dragi je našel nekaj linkov za kamp v bližini Zlatnega rata:

https://www.facebook.com/search/str/kamp%20aloa/keywords_top

http://www.avtokampi.si/novica/1/698/Kamp-Aloa,-Bol-na-Bracu-si-zelite-mirnih-pocitnic,-s-parcelo-tik-ob-morju

http://www.camping-bol.com/

Čarovnije z male kmetije pravi ...

hvala :))

Ne-Ja pravi ...

Tvoje fotke so svetovne in res dajo človeku misliti, da bi bilo potrebno zopet popetati na obalo :). super strategija pakiranja - to moram 1x ob priliki sprobati, sicer pa ima po anvadi moj dragi večji kufer kot jaz, tako da ni še panike :p.

Unknown pravi ...

Uau, kako lepa plaža! Hvala za idejo, še nisem bila tam in vidim, da bo treba, prekrasne fotografije! :)

Unknown pravi ...

ooooj macka tale putopis mi je zlezu tja pod kožo:))) i ja bih. tamo trażila puża:))) onoga za srecu hihi kad vec pise tako:)))
uh jaz zelo teżko spakiram na minimalno:(.....