torek, 16. september 2014

Dež, dež in še enkrat dež

Zase mislim, da nisem tečnoba, kar se vremena tiče. Stvarem, ki se jih ne da spremeniti, se pač prilagodim. Ampak sedaj mi gre pa dež že pošteno na živce! Da bi bila mera polna, nam je v soboto zalilo klet. Že četrti dan črpamo vodo iz hiše Stene pa kar vlečejo vlago. :-( Morda je razumljivo, da me kaj posebno ne vleče v moj ustvarjalni brlog. Ampak, morala se bom sestaviti, saj sem si spet nakopala en kup projektov. :-)

Prejšnji teden sem nabavila štampiljke Tininega Najlepšega para in seveda poštemplala vse, kar mi je prišlo pod roke. :-) Nastala je tudi prva voščilnica za hitro bližajoče se božične in novoletne praznike. Nekaj podobnega sem delala že lansko leto, vendar takrat z naštancanimi zvezdicami in nalepko za napis. Uf, vidim, da sem se v zadnjem letu precej "posodobila", kar se tiče ustvarjalnega materiala. :-))

Izdelava voščilnice je čisto preprosta in mislim, da je kar primerna za "serijsko" izdelavo. Najprej sem s šestilom narisala krog, potem sem pa štemplala zvezdice različnih barv. Nekaj sem jih odtisnila tudi z lepilno blazinico in posula s prahcem ter vroče embosirala.  Za malo dodatnega blišča sem zalepila še kristalček v obliki zvezdice. Papir za ozadje je iz bonbončka, ki sem ga lansko leto dobila pri Hali.
 


Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
- Mavelu mesečni izziv september (njihov je napis in cefralnik robov)
- Najlepši par galerija meseca septembra (zvezdice)

Nima smisla, da vam kažem dež, saj ga imate verjetno vsi dovolj. Mislim, da bo spodnja fotka bolj primerna. :-)  Le kdaj je Miha uspel ujeti toliko sončka, da je nastala tale krasna fotografija nasmejane Veronike! 




Lep pozdrav do naslednjič :-)

27 komentarjev:

Renata pravi ...

Ta dež, tudi meni para živce. Če ga ni podnevi, je nujno, da mora biti ponoči.Naredila si simpatično voščilnico.

jasna varcakovic pravi ...

Oh ne; nadajmo se da nece dugo trajati i da ces uspjeti sve isusiti kako treba. Ja putujem uskoro vama gore...razmisljam da ipak krenemo nekim brodom :-)

Andreja pravi ...

Sonček, sonček, sonček :-)) Mi ga te dni k sreči kar imamo!
Tvoja voščilnica z zvezdicami je zelo lepa!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Sončni pozdravček ti pošiljam iz Vipavske doline, in malo vetra, da prečisti misli.
Super voščilnica je nastala
in se že kar veselim naslednjih objav, ko nam še kaj prikažeš
lp Tamara

moi pravi ...

Tudi meni gre ta neprestani dež na živce, tebi pa seveda upravičeno. Žal mi je za zalito klet in vse, kar je uničil.
Tvoje ustvarjalnosti in iznajdljivosti pa ni spral dež, še vedno sta tukaj in delaš čudovite stvari. Super voščilnica.

Danica pravi ...

Saj se mi kar smilite tam gori, ko vas tako zaliva:((
Dobro, da ti ostane sploh še kaj volje za ustvarjane.
Lepo voščilnico si naredil.
Lp Danica

Hali pravi ...

Uf ja dež je letos osovraažen do konca in naprej. Danes je pri nas sonček, upam, da bo posušil vsaj malo zemljo in vašo klet. Krasna voščilnica!

Martina pravi ...

Uf...čim čujem kiša muka mi je..naime ovdje kod mene ne pada puno, ali kad mi moji stalno govore da lijeva svaki dan i da se oko nas događaju poplave i svakojake nepogode,ufff..grozno.. No, prijeđimo na tvoju čestitku. Odlična je i odlične boje si odabrala. Jako mi se sviđa.
LP, Martina

Janja pravi ...

Naj vam sonček kar najhitreje ogreje in osuši zidove.
Tvoja voščilnica je zelo luštna in lepo izdelana. Pozdravček, Janja

Navihančki pravi ...

Želim vam, da čimprej odpravite težave. Voščilnica je prelepa!:)

Adrijana Knez pravi ...

Meni pa je všeč nasmejana Veronika in zvezdasta voščilnica ;)))
O dežnih kapljicah bom pa tiho :(
Nočko, Jana

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Nasmejana Veronika je res neprecenljivo in prav paše ob tem vremenu. Upam, da ste že na suhem in da je klet posušena ter da nimaš veliko škode. Ob takih katastrofah sem pa hvaležna, da sem od vode oddaljena .
S čestitko si me spet sezula. Enostavna in ....nove Tinine štampiljke. Super.
Pri Vilinkah imaš komentar - sorry za Prekmurje ,sprejmem uro geografije( hi, hi, takrat, ko smo se to učili, sem bila sigurno bolna) ...kavo boš ti skuhala, pecivo prinesem pa s seboj. čao iz Dolenjske oz. po domače Podgurja

oldpunca pravi ...

Mojca velja. Pecivo ti, kavo jaz :-)

Metuljčica pravi ...

Ja, ta dež, tudi nam je zalilo delavnico, ampak danes je sonček in človek je kar boljše volje. Čudovito zvezdasto voščilnico si izdelala.

helena pravi ...

Jaz komaj iz slane vode, tebe pa zaliva sladka. Držim pesti, da bo in je vse OK. Voščilnica pa je super, ampak ne morem se navaditi, da ste večina že pri novoletnih. Meni še vedno manjka poletje.....:):)

*Urška* pravi ...

Želim,da se tole z dežjem čimprej uredi in da bo končno prenehalo deževati.Občudujem te,da kljub težavam,ki jih imaš,uspeš še ustvarjati.
LP,Urška

Unknown pravi ...

Lepa voščilnica,a pri nas so danes dojenčkove,saj nas je snaha danes tri tedne pred rokom razveselila z vnukinjo.

oldpunca pravi ...

O, Jelka, čestitam! :-) To je pa lepa novička. Naj bo punčka zdrava in srečna! Pri vas je pa zadnje čase res vse v znamenju dojenčkov. Lepo se cartajte. :-)

Tina pravi ...

Draga Sonja, v zahvalo za to čudovito voščilnico, ti pošiljam en velik sončen pozdrav (žal je že od predvčerajšnjim :-) ). Zvezdnati venček je pa tako zelo ljubek, veš, da sem že vse živo `prepletla` v venček, zvezdic pa res še ne. Najlepša hvala za idejo :-)

Zvonka pravi ...

Upam in želim, da ste se znebili vode in želim vam sonce in še 1x sonce...
Zelo lepo voščilnico si izdelala in res je primerna za serijsko izdelavo, bo vsa zvezdnata. Lp

Darnell pravi ...

Your card with its sparkly wreath of stars is beautiful, Sonja! I'm sorry you have been dealing with a flooded basement. That is no fun at all. I wish you could send some of the rain to us as we are in a terrible drought over here. Thank you for sharing the photo of Veronika's lovely smile!! Hugs, Darnell

Tanja E. pravi ...

Krasna je in res je primerna za serijsko izdelavo:)) Upam, da ste že počrpali vodo iz kleti in da ste ok, LP:)

Kristie Goulet pravi ...

Very pretty card! I am a new follower. :)

Vladuška pravi ...

Oje, tale dez letos je res prava mora. Jaz sem se ga resila vsaj za cas dopusta. Je bilo, kot bi bila na drugem svetu, saj je v 20 dneh 2 dni samo dezevalo. Pa morda se 3x zvecer za 10 minut. Ostalo pa nas je lepo grelo.
Upam, da cimprej sanirate vaso klet. Vlaga je grozna zadeva. Si pa zelo lepo ustvarjala z novimi pridobitvami in hvala tudi, da si sodelovala na izzivu.

Sandra Pecić pravi ...

Fotografija sa Veronikom je sjajna. Srećno na izazovu,imaš odličnu čestitkicu..;)

Unknown pravi ...

Hvala na čestitkah,res v treh mesecih kar dve vnukinji.Zdravja in sreče želim tudi jaz,cartamo se :)

Marina pravi ...

Čudovita voščilnica je nastala in tele zvezdice v venčku pridejo res čudovito. Hvala ker sodeluješ na našem mesečnem izzivu na Mavelu.com. Pozdravček.