ponedeljek, 28. januar 2013

Izziv #4 - Skica

Danes je pri nas skoraj ves dan snežilo. Pa naj! Saj je zima. V nulo sem natrenirala vožnjo po zasneženih in spolzkih cestah, tako da mi ni hudega na poti v službo in domov . Bom pa zelo vesela, ko bo spet toplo :-)

Že dolgo nisem nič objavila, kar pa ne pomeni, da lenarim :-) Štrikam pulover. Pa generalno sem spucala hišo, to pa traja. Med prazniki sem namreč pucala samo "glavno cesto". Preveč je bilo drugih, bolj pomembnih stvari. Recimo igrati ACTIVITY :-)

Včeraj pa sem spet potegnila na plano svoje škatle in sem malo rezala, pa lepila, pa barvala. Punce za četrti izziv na Izazovih i slatkiših namreč želijo videti voščilnico v postavitvi po skici Redko se lotim takšnih stvari. Tokrat pa sem naredila  kar dve voščilnici. Motiv narcise sem sprintala in pobarvala z vodenimi barvicami. Ja, pa pohvaliti se moram. Na njihovem prejšnjem izzivu "Svetlucavo", sem bila izbrana v TOP3. To pa za amaterja, kot sem jaz, ni kar tako :-)

Voščilnico v oranžnih tonih prijavljam na Izziv "Skica".
  

Težko se je bilo odločiti, ampak se mi zdi, da je oranžna lepša.

Tole pa nastaja bolj počasi. Pletilke so številka 2,5...
 
 Lep pozdrav do naslednjič :-)


9 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Mojstrica,
zelo lepe pomladne rožce, Obe voščilnici sta lepi in kličeta pomlad. Puloverček pa bo nekaj posebnega s to melirano volno.
Lp Tamara

Ustvarjalne sanje pravi ...

obe voščilnici sta lepi,narcise imam posebej rada,so mi najljubše ,zraven potonik in hortenzij.Imam jih kar nekaj vrst ampak tiste stare sorte so pa zakon.Pa ta štrikarija,joj kje so ti časi kasen pulover bo,lp

Vanja pravi ...

Jako lepe cestitke! :)
Inace vunica mi je prelepa. :)

Hvala ti sto ucestvujes u izazovu i srecno!

Pozdrav
Vanja

Katja - Viva la vida blog pravi ...

Pridna si in povrhu še ustvarjalna:):)

Janja pravi ...

O kako si pridna. Pulover bo krasen.
Voščilnici sta luštni .... druga mi je malenkost lepša, ker so barvni kontrasti izrazitejši. Lp

Katarina Kljajic pravi ...

Baš su ljupke ove tvoje čestitke!
Pulover će, sigurna sam, biti sjajan. Mnogo mi se dopada boja vunice.

Tanja E. pravi ...

Krasno ustvarjaš, voščilnici sta zelo lepi, dišita po pomladi. In pulover tudi:))
LP!

Sandra Pecić pravi ...

Čestitam na nagradi.Divne,vesele čestitke!Pozdrav!:)

Anonimni pravi ...

Ooo, vidiš, pa se je splačalo potruditi po skici ;) Voščilnici sta zelo lepi! Čestitke!

Pozdravček,
Barbara