nedelja, 30. december 2012

Craft-It-Forward

Včeraj me je v nabiralniku čakalo čudovito presenečenje od Alexsandre G.D. Dobila sem tole:



Takole pa izgledajo snežinke na našem oknu:


Super lepe so. Hvala Alexsandra :-)

Petim blogerkam bom podarila svoj  izdelek. Ko boste prejeli mojo pošto, ste na vrsti vi! Najprej naredite objavo (kot je ta moja) in nadaljujete s Craft-It-Forward projekt s tem, da še sami pošljete drobna  DIY presenečenja prvim petim komentatorjem. Kot rečeno, lahko je karkoli, le da je samo vaš, ročno ustvarjen izdelek. Ste za?

Torej prvih pet, ki bo pustilo komentar pod tole objavo, dobi mojo kuverto s presenečenjem.
Pridružite se in pošljite svoj naslov na moj mail: sonja.feus@gmail.com

Igrajmo se!

Lep pozdrav do naslednjič :-)


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Imaš lepo darilo :)
Vse najboljše v New 2013 :)

*Urška* pravi ...

Lepo darilo in lepo si jih razobesila.Srečno,zdravo in ustvarjalno v letu 2013:)