ponedeljek, 10. september 2012

Vse najboljše

Moja mama danes praznuje 75. rojstni dan. Ker ne mara dragih in neosebnih daril, se vsako leto potrudim in ji darilo izdelam sama. Danes je dobila steklenico domačega amareta, ki sem ga naredila že poleti, steklenico pa sem malo okrasila. Darila je bila zelo vesela.

 

Na bele kartone sem s pomočjo kuhinjske folije in likalnila prilepila servetke. Rožo sem naredila iz čipke. Idejo sem našla tukaj. Voščilo sem napisala z roko. Kartone pa sem med seboj povezala z razcepkami. Barve so tople, takšne, ki jih ima moja mama najraje. Okrašeno steklenico domačega amareta prijavljam na Craftalnico, na tokratni izziv z naslovom Vse najboljše.

Lep pozdrav do naslednjič :-)

6 komentarjev:

Andreja pravi ...

mmm domači amaret :-))
In zanj si naredila čudovito embalažo!

petra m pravi ...

Super ideja...doma narejeno darilo je vedno nekaj posebnega! lp

Janja pravi ...

Lepo si zapakirala amaret. Rožica je krasna. Lp

Marina pravi ...

Mmmm super zavito darilce, njegova vsebina pa tako mamljiva=)

Pozdravček iz dežele suhe robe...

Goga pravi ...

Ooooooooooo, krasno darilo. Veliko sebe si vložila vanj in z njim mamo nedvomno zelo razveselilia.
Enkrat ob priliki nam pa le zaupaj recept za domač amareto :).
Pozdravček od Lili

oldpunca pravi ...

Lili, recept sem napisala v postu Domači amaretto :-)