ponedeljek, 17. september 2012

Domači amaretto

Lili me je izzvala, da vam zaupam, kako sem naredila domači amaretto. Pa poglejmo :-)


Marelica je čudovit sadež. Lahko jo uporabiš na sto in en način. Čudovita je za jesti, marmelada iz marelic je najboljša marmelada pod soncem, cmoki so njami, pecivo... ah, ne bi več, se mi že sline cedijo :-) Uporabne pa so tudi koščice. Za amaretto.
Letos je naša marelica cvetela pred tisto strupeno spomladansko pozebo. Dobro, da raste čisto ob hiši in mraz ni dosegel notranjih vej. Dozorelo je natanko 80 marelic. Kako vem? Ker sem naredila dve steklenici amaretta :-) Marelice smo pojedli, koščice pa sem skrbno zbirala.

Recept za amaretto pa je takšen:
- 40 koščic razbiješ
- daš jih v stekleni kozarec in nanje naliješ pol litra žganja
- dobro zapreš in postaviš na sonce za 4 tedne
- po štirih tednih skuhaš 2,5 dcl vode in 15 dag sladkorja
- počakaš, da se voda ohladi (temperatura žganja in vode mora biti enaka)
- precediš koščice in dodaš sladkani vodi
- premešaš in naliješ v steklenico

Ena steklenica je ostala doma. Vabljeni na poskušnjo :-)

Lep pozdrav do naslednjič :-)





2 komentarja:

Ustvarjalne sanje pravi ...

To pa je res za poskusit in je odlično darilo,hvala

Nena pravi ...

za letos sem prepozna ampak drugo leto pa mogoče poskusim :)