četrtek, 11. maj 2017

Za moje najljubše izzive

Že tretja objava ta teden? Pretiravam. Saj bo potem spet malo mir pred menoj. :-) Te dni z enim očesom sledim izzivom, z zmanjšano brzino vašim objavam in uživam na vrtu, ko se pokaže sonce. Mraz konec aprila se je pošteno znesel nad sadnim drevjem, orehom in brajdami. Češenj letos ne bomo zobali. :-( Tudi figove marmelade ne bo. Bo pa kaj drugega. :-)

Nisem prišla jamrat, pač pa pokazat, kaj je novega nastalo v mojem brlogecu. Malo sem barvala, veliko izrezovala, lepila in sestavljala.

V Craft-alnici je Martina za tokratni izziv izbrala ombre efekt. Meni je zelo všeč in kar pridno ga preizkušam že nekaj časa z različnimi barvami. Najlepše mi uspe z distressi. Tokrat pa sem segla po navadnih vodenih barvicah, ker ne premorem sive distress blazinice. Združiti sem želela tudi izziv na Less is More, kjer je ta teden na vrsti barvni izziv. Na akvarelni papir sem nanesla sivo barvo od temne do svetlejše. Ko se je osnova posušila, sem čez položila plastično šablono iz "alija" in jo pobarvala s sivo memento blazinico, s katero sem odtisnila tudi napis. Vse ostalo je od Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Craftalnica. Izziv #185: OMBRE
- "Less is More": Challenge #327: Grey/Yellow
- Najlepši par: Galerija meseca maja

Ker mi je ostal košček papirja z ombre efektom, sem izdelala enako voščilnico še v roza-sivi kombinaciji. 


Tina in Vladka nas v tokratnem izzivu inspirirata z drsalnimi voščilnicami. Izbrali sta nagajivo Majdino voščilnico s kužkom, ki gleda žogo. Moji dve do sedaj izdelani drsni voščilnici sta imeli za glavni motiv avto. Tudi tokrat je bila prva ideja avto, ampak mi je Veronika nevede dala krasno idejo, ko je povedala, da ji je soseda zalivala vrt, medtem ko sta bila ona in Andrej celi prejšnji teden pri naju doma. V zahvalo prijazni sosedi sem z veliko pomočjo izdelkov Najlepšega para , distress blazinic in strička Googla izdelala tole:




Ozadje je nemarno pobarvano z modro distress blazinico. Vrt so oblački iz seta Na nebu, rožice so darilo ob nakupu pri Tini, zalivalka je sprintana iz neta, izrezana s škarjami in pobarvana z distressi. Odprtino za drsenje zalivalke sem izrezala s skalpelom, mehanizem pa sta dva kovanca zlepljena s 3D blazinico. Na pavs sem odtisnila dežne kapljice in jih zalepila na zalivalko. V napis sem združila še čestitke, saj se je Veronikina in Andrejeva soseda pred kratkim poročila. Prejemnica je bila pozornosti zelo vesela.

Zahvalnico prijavljam na naslednja izziva:
- Ko me inspirira #58: Drsna voščilnica
- Scrapping4funChallenges: Challenge #89: INSW - Anything Goes



Lep pozdrav do naslednjič. :-)





28 komentarjev:

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card, love the little garden scenery
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Renata pravi ...

Krasno! Se posebej mi je vsec drseca zalivalka. Kako domiselno si sestavila vse skupaj.

Valerija pravi ...

Krasni metuljčkasti voščilnici in še lepša drsalnica z zalivalko. Zelo mi je všeč. Jaz nimam volje, da bi se spuščala v to zapleteno znanost... morda kdaj drugič :)

Trina P. pravi ...

What a lovely grey and yellow card. The Ombré grey background is so pretty. The pink version is equally pretty. Thank you for joining us this week at LIM.

Goga pravi ...

Ti kar pridno objavljaj, meni pa ne uspe. Se čisto preveč dogaja.
Krasno si narrdila ombre voščilnici. Super pride sivo ozadje. Skoraj se mi zdi, da mu rumena paše bolj kakor roza.
Kanglica je pa svetovna. Kakšna fajn izvedba. Verjamem, da si z njo nekomu polepšala dan.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Maja pravi ...

Waw, vse tri so prekrasne. Tale kaknglica pa zmaga.

Metuljčica pravi ...

Čudovito ombre ozadje si prikazala na prvi voščilnici in prav fino se mi zdi, da isto idejo uporabiš še v drugi barvi. Metuljček je prava izbira, paše na to voščilnico. Druga voščilnica pa je tako zelo lepa, da si bom sposodila idejo. Najprej seveda čudovita zalivalka in kako dobro si se znašla z vodo, enkratno. Meni tudi soseda vsako leto tisti teden ko grem na dopust zaliva rožice in rastlinjak, tako da ti ukradem še to krasno potezo. Hvala ti za super ideje.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

SVETOVNAAAAAA zalivalka....tole je pa več kot odlična stvar.Saj sta tudi rumenka in pinkica krasni ampak zalivalka je pa res fantastična. Tole s paus papirjem in kapljicami....!!!!!💧💧💧💧

Esther pravi ...

How lovely these are! The interactive card is so cool and clever. I love your card for our grey and yellow colour challenge too! The scallop edges and scripty sentiment echo each other, and the delicate scrollwork on the butterfly's wings is so pretty! Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

Helena pravi ...

Obe barvni kombinaciji z ombre dodatkom sta zelo lepi. Nežni in elegantni voščilnici.
Super si se znašla pri drsalnici. Da bodo rožice lepo rasle ...

Klara pravi ...

Oooo kako luštna kanglica! :)))) sicer pri tem vremenu nima ravno težkega dela... Prvi dve sta pa tudi tako lepi, nežni... Ti kar še kaj objavi, ker so same lepe stvari!

Moje drobtinice23 pravi ...

Res je svetovna tale tvoja zalivalka...kapljice na paus papirju fenomenalno! Ombre si pa tako ali tako super izpeljala :)

helena pravi ...

Tale kanglica je res fantastična, tudi ombre z metuljem ne zaostaja - kdor zna, pač zna. Ti kar nadaljuj z ojbjavami :)

Tina pravi ...

Sonja...mi nočemu miru...hočemo še!!! Tvoja zalivalka mi je čisto polepšala dopoldan...kakšna megastična ideja in fantastična izvedba. Pa tudi način kako si uporabila Romantične okvirje mi je nadvse všeč.

Majda pravi ...

Draga Sonja, sem že na FB padla dol... zdaj pa sem ukradla nekaj minutk za sproščanje in je bila mojo prva pot - do tebe- danes namreč spet kuhamo...Čudovito si ustvarjala, le to me malce skrbi, da zalivaš še mimo rožic... bi najraje podstavila moje rožce, za katere si kar ne vzamem časa...
Tale teden je bil poln drobnarij in res komaj čakam jutri, da se sprehodim po vseh ustvarjalnih stezicah, si privežem dušico in zaviham rokave... tudi zase ;-)
Lepo, lepo bodi in prosim, objavljaj ŠE - tudi če te obiščem z zamudo, ne zamudim ničesar ;-)
Objem, Majda

moi pravi ...

Ja, ja, meni je tudi tale zalivačka svetovna. Najprej sem mislila, da si kapljice kar odtisnila na podlago, potem pa vidim svetovno idejo, da so kar na zalivački. Čudovito.
Pa tudi ombre si odlično naredila,všeč mi je, da si ga okrasila še s šablono. Obe barvi prideta lepo do izraza.

Nena pravi ...

uau.....noro lepo

Sharon Traynor Designs pravi ...

These are super cards! Love the fun element in the interactive one but your yellow and grey one stole my heart. The grey background is super and the butterfly really pops with the bright yellow colour. Thanks so much for sharing this with us at Less is More xx

Janja pravi ...

Čudovita ideja z zalivalko pa še tako lepo barvita je. Rožice bodo zagotovo lepo uspevale :). Lepi sta tudi voščilnici z metuljema. Lep vikend.

Susan pravi ...

Such a pretty card! Thanks for sharing at Less is More!

Ne-Ja pravi ...

Sonj atokrat si me pa popolnoma sezula z rumeno in roza voščilnico, saj ne da zalivalka ni luštn ain super ideja, ma ne vem zakaj sta mi prvi dve res TOP 100 na uro :). Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! :)

Vladuška pravi ...

Tole tvoje zalivanje me je povsem očaralo že na FBju. Tako fajn si se to spomnila oz. te je hči nevede asociirala in seveda nato izvedla. In tudi obre efekt mi je všeč. Hvala, da si se nama pridružila.

Natasa pravi ...

Krasno si ustvarjala Sonja! Všeč mi je kako si naredila ombre efekt na voščilnicah in zelo lepo zgleda metuljev let s srčki, ker si diagonalno izrezala. Tale z zalivalko je pa top! Fantastična ideja! Enkratne barve si skombinirala, res lepo!

Andreja pravi ...

Čuudovita je tvoja premikajoča se kanglica za zalivanje. Super ideja in še boljša izvedba celotne voščilnice. Zelo mi je všeč :-))
Krasni voščilnici si naredila z ombre. Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Tina Z. pravi ...

ja vau, kakšna kanglica, tako živopisana, super, super! krasna stencil šablonica ter kombinacije prvih dveh z metuljčki, perfektno, tole stencil si bom pa nabavila.

AndrejaM pravi ...

Wawww čudovita je, kot bi zares kapljale kapljice!

Hali pravi ...

Kanglica me je začarala :-) čudovito si skombinirala vse...

Tanja E. pravi ...

iii, kako lepo si naredila, tista s kanglico mi je top, zelo lepo si se spomnila pa tudi s sivo s krasnim ombre ozadjem, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp