ponedeljek, 12. september 2016

Naša babica

V soboto je rojstni dan praznovala naša babica, moja mama. Po dooolgem času smo bili spet vsi zbrani. Običajno na družinskih praznovanjih  manjkata Miha in Monika, tokrat pa se je vse poklopilo. :-) Babica nas je povabila na kosilo v taboljšo restavracijo. Po kosilu smo posneli še spominsko fotografijo na domačem vrtu. Pa ne samo eno... :-)

Moji mami so zelo všeč voščilnice, ki jih izdelujem, zato sem se zanjo še posebej potrudila. Izziv na Craf-alnici, kjer je tokrat potrebno ustvarjati po skici, mi je prišel še kako prav. :-)



Osnovo  sem izdelala s pomočjo Tinine šablone Razmetane pike, ki sem jih pobarvala v mavričnih barvah. Osnovo sem prerezala s šablono Čudoviti prazniki in voščilnico okrasila z jagodami in napisom Najlepšega para. 


Iz ostanka mavrične osnove je nastalo preprosto knjižno kazalo. Moja mama namreč še vedno zelo veliko in zelo rada bere. Obožuje knjige, ki pripovedujejo o zgodovini naših krajev. O vsakem kamnu in vsaki hiši zna povedati zgodbo, mi pa vrtimo z očmi. :-) 

Tudi na kazalu je končala jagoda, dve pa sem prilepila na oba konca belega traku. 


Takole pa je zgledal kompletek kazala in voščilnice ter darilne vrečke:

 


Celotni komplet lepim v septembersko galerijo Najlepšega para, saj so čisto vse šablonice in štampiljke delo ene in edine Tine, mame Najlepšega para. :-)


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

28 komentarjev:

Valerija pravi ...

Ooo, to si se pa res lepo potrudila. Krasen darilni komplet je nastal. Prav lepo je, kajne, ko se zbere cela družina. Uživaj!

Nataša pravi ...

Prekrasen kompletek. Mavrične pike so mi zelo všeč.
Lepo, da ste se zbrali in uživali :)

Helena pravi ...

Sonja, krasen papirnat komplet si naredila za vašo babico/mamo. Sladke jagode na vseh treh izdelkih ter vse lepo skombinirano v celoto.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Najprej naj tvoji mami zaželim en lep in sladek VSE NAJBOLJŠE...si ga pa res pocukrala....bolj sladkega od jagod pa že nisi mogla naredit... stilsko je tako lepa kombinacija, da kar ne vem kaj naj najbolj pohvalim...bingljajoče jagode na knjižnem kazalu, voščilnico ali darilno vrečko...sicer si pa že sama napisala, da si se res potrudila...to največ šteje...komplet je pa ubijalsko dober..upsi...sladek

moi pravi ...

Vse najboljše tvoji mami in še na mnoga ZDRAVA leta.
Krasen kompletek si ji naredila in vidi se, da si delala s ♥
Lepo si jo posladkala z jagodami. Vesela sem za vas, da ste se vsi zbrali. Takšni trenutki (sploh če so redki) so tako dragoceni. Ne vem ali je kriv EMŠO, samo vedno bolj se zavedam minljivosti in znam cenit majhne stvari, ki nam polešpajo dan.
Uživaj ob crkljanju svojim mladičkov, mislim nate.

Maja pravi ...

Krasen kompletek si naredila za svojo mamo. Tudi jaz ji želim vse najboljše in predvsem veliko zdravja.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Sonja, kakšna sladka objava. Čudovito si izdelala "jagodni" komplet in lepo sledila naši skici. In čestitke babici :).
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Tanja E. pravi ...

Sonja, kako lepo si se potrudila za mamo (vse najboljše ji želim)in tak kompletek ji je gotovo v veselje, hvala, ker deliš tudi z nami v CRAFT-alnici, LP:)

Hali pravi ...

Kako si se potrudila. Bravo krasno in vse najboljše mami, naj vas še dolgo razveseljuje zgodbicami :-)

Klara pravi ...

Uau! Krasno in slastno izgledajo jagode! In vse najboljse mami!

Tjaša pravi ...

Uau, čudovit komplet si izdelala! Vse najlepše tvoji mami, tebi pa čestitke za lepe izdelke ;)

Andreja pravi ...

Zelo lepo pisano voščilnico si naredila in čudovite jagodke :-)) Krasno te je navdihnila naša skica! Tudi knjižno kazalo je mi všečno.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Zvonka pravi ...

Prekrasen komplet si izdelala za svojo mamo, všeč mi je pisana voščilnica, polna je energije. Mami pa želim vse dobro. Lp

Tina Z. pravi ...

kakšen komplet, narejen z zlatim srcem in rokami - krasne kombinacije, tako lepo pridejo te mavrične pike ... si mi bila za navdih pri kazalu, hvala ti! in seveda vse najboljše tvoji mami!

Metuljčica pravi ...

Vse najboljše tvoji mami. Izdelala si ji čudovit komplet, pravo pašo za oči. Krasno si izpeljala svojo srčno idejo in zadostila še izzivom.

Natasa pravi ...

Zelo barvito in sladko! Lep kompletek si naredila!

jasna varcakovic pravi ...

Divno koordinirano!!!

helena pravi ...

Tole pa je darilo oz. komplet in pol. Vsak posamezen kos kot celota je super in vse najboljše mami, ki ima pozorno in ustvarjalno hči.

Unknown pravi ...

o kolk lepa ideja:))) jagode na 100 nacinov:)) vse naj naj:))

Tina pravi ...

Sonja, kako nadvse čudovito si pripravila mami pozornost za rojstni dan. Mi je prav v čast, da si zanjo uporabila toliko izdelkov Najlepši par... Tudi jaz se z zamudo pridružujem najlepšim željam in sem vesela, da si uživala v vašem popolnem družinskem komletu :-).

Goga pravi ...

Saj vem, da sem pozna ampak tvoji mami iz srca voščim še na mnoga leta. Krasen kompletek si ji pripravila, po uradni dolžnosti mi je najbolj všeč barvita voščilnica, ampak tudi vrečka in kazalo za knjigice ji je takoj za ri... ups petami.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici, lp Lili

Vladka pravi ...

Čudovito sladek komplet za mamo :)

Renata pravi ...

Oooo, kakšen čudovit komplet. Voščilnica mi je TOP od TOP. Nemorem se je nagledati. Čestitke mami.

valentina pravi ...

VSE najboljše babici !
Čestitka pa čudovita .

lp

Unknown pravi ...

Uau krasen kompletek! :) Tako barvita, razigrana in prisrčna voščilnica + kazalo, pa še slastna je videti, bravo! :)

Unknown pravi ...

Pa vse najboljše tvoji mami! :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Za mamo le najboljše. Želi lepo si jo obdarila. Krasno je vse od voščilnice,kazala,...vse.
Lp Tamara

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Lušten, lušten komplet! To ozadje voščilnice je sploh čudovito, pa tako lepo si ga umirila s prerezom in jagodkami. Res krasna, živahna voščilnica!