sreda, 4. maj 2016

Žurka

Pred tednom je moj blog upihnil četrto svečko. Slučaj je nanesel, da je bila ravno takrat objava z zaporedno številko 300. Veliko vsega se je zgodilo odkar sem se odločila podati se v svet bloganja. Danes imam 112 spremljevalcev preko blogerja in še nekaj, ki me spremljate prek bloglovina in google+. V tem času je nastalo veliko različnih izdelkov. Moji prvi izdelki so bili preprosti in malo vegasti. :-) Izdelani so bili s srcem in brez fensi šmensi pripomočkov. Prvi izdelki, ki sem jih objavila na blogu, so nastajali na kuhinjski mizi. Danes nastajajo v brlogecu. Upam, da bo do naslednjega mejnika brlogec lepše urejen, in da bo vse, kar ne spada vanj, našlo prostor drugje.

Blog pa ni samo moje igrišče. Dragi je moj osebni lektor in kritik. Oceni vsak izdelek, prebere vsako objavo, včasih zadovoljno prikima, občasno pa dvigne levo obrv in zmaje z glavo. :-)  Ko ima čas, prevzame vlogo fotografa.  Je organizator najinih potovanj in glavni šofer. Meni pa prepusti pisanje prispevkov o najinih potepanjih in izbiro fotografij.
  
Da si rojstni dan zapomnimo, velja organizirati dobro žurko z darili, zahvalo in muziko. :-) Vaše darilo zame bo komentar k tej objavi, moja zahvala pa darilce, ki ga bom izžrebala med komentarji svojih spremljevalcev. Igrica traja do nedelje, 15. maja. Glavno darilo je bon v spletni trgovini Najlepši par. Bo pa tudi še kakšno tolažilno darilce. :-)

Za popolno žurko pa še malo rožic...




... in muzike. :-)


 


Lep pozdrav do naslednjič. :-) 



41 komentarjev:

Valerija pravi ...

Draga Sonja, čestitke za 4 leta uspešnega bloganja in za številne prekrasne izdelke. Glede na kvaliteto tvojih izdelkov bi rekla, da si že dalj časa v blogerskem svetu. Zelo rada pridem k tebi na obisk, saj je vsaka tvoja objava tako polna čudovitih izdelkov, ki jih spremljajo prav takšni zapisi. Fajn je pri tebi.
Hvala za žurko in za možnost dobiti mikavno nagrado, ne bi se je branila ;)
Lepo bodi!

moi pravi ...

Sonja, čestitke za vse doseženo. A ni lušno spremljat svoj blog in se malo pasti za nazaj in ugotavljati svoj napredek (tudi v posedovanju pripomočkov). Včasih smo veliko rezali na roke, sedaj pa brez šablon ne gre ;) Pa tudi v tehnikah smo se izpopolnile. Skratka, blogec je en lušen brlogec, kjer sicer ne nastajajo spomini, pač pa jih tukaj ovekovečimo. Takšne s popotovanj in druge ustvarjalne. Naj to bo še dolgo v veliko veselje in še na mnoga srečanja v živo.

Nataša pravi ...

Bravo za 4 leta v blogerskem svetu in ogromno krasnih stvaritev, ki je nastalo izpod tvojih rok.Rada zavijem k tebi in bom te pridno obiskovala še naprej.
Lepo se imej!

Kajcyika pravi ...

oo Sonja čestitke! Želim ti še veliko objav in prelepih čestitk. Tudi meni je vedno je zabavno gledati izdelke za nazaj, ko sem imela še drugačen stil ustvarjanja, pa bloga nimam še niti eno leto. Kaj bo šele, ko bo upihnil četrto svečko! :)
Čeprav sem bila zadnje čase malo bolj zaposlena in sem bolj malo komentirala čisto vsakič pogledam tvoje umetnine. Upam, da mi bo čas dopuščal več daljših obiskov, kjer bom tudi komentirala.. :)
Se pridružujem tvoji žurki! :) juhuuuu

Helena pravi ...

Pravi tandem sta in lepo je brati, da ti dragi pomaga. Oz. ti njemu :)
Čestitam za rojstni dan in verjamem, da jih bo še veliko. Prijetno je pri tebi in rada sem na obisku :)

JernejaB pravi ...

Iskrene čestitke tudi od mene. Zelo sem vesela, ko Bloglovin naznani, da je pri Oldpunci nova objava :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Draga Sonja....pusto bi bilo brez tebe v tem "svetu". Tvoje objave so zanimive, imajo HA HA HA vsebino, tako da je res lušno zaiti na tvoje dvorišče. Z izdelki je pa tako...pri tebi sem se že navadila, da ko mislim, da sem videla vse, me vedno znova presenetiš...ampak res v pravem smislu besede "presenečenje". Ti res ne rabiš nobenih pripomočkov , ker bi še z trave, ki si jo ravnokar pokosila za hišo naredila izdelek, ki bi nas vrgel na rit. To je tista prava ustvarjalnost, ki jo cenim in spoštujem pri tebi.
Čestitke za vse 4 svečke in za vajin duet,.... naj jih bo še več.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

4 leta??? Tako hitro so šla mimo. Čestitke draga Sonja,
še veliko ustvarjanja in prekrasnih postov ter komentarjev
Objemček Tamara

Nella pravi ...

Čestitke še 1x :) Vedno navdušena nad tvojim ustvarjanjem, tehnikami in vsem kar vključuješ v svoje projekte, rada preberem napisano in pogledam fotke. Kreativno in veselo ustvarjanje še na mnoga leta :))

Natasa pravi ...

Čestitke Sonja tudi z moje strani! Želim ti še veliko ustvarjalnih idej in objav! Zelo lepo, da imaš ob sebi dragega, ki ti pomaga in te dopolnjuje! Lepo bodi, LP Nataša

Unknown pravi ...

carica:))
vse naj naj tvojmu sineku:))) lepo ustvarjas:)))

*Urška* pravi ...

Draga Sonja,tvoja ustvarjanja spremljam od samega začetka in postala si več kot odlična ustvarjalka.Z veseljem obiščem tvoj blog,saj nas na njem razvajaš s čudovitimi izdelki.Zato ti iz srca čestitam ob 4 obletnici....za naprej pa ti želim še veeeliko ustvarjalnih let in ustvarjalnega duha.Si pa tudi sama prav ena fejst punca :)
LP,Urška

Anja Ž. pravi ...

Sonja, tudi z moje strani iskrene čestitke za 4 svečke in 300 objav. Sicer tvojega ustvarjanja nisem spremljala od začetka, ampak od kar sem tudi sama bolj aktivna na spletu, z veseljem pogledam, kaj si lepega ustvarila v svojem kotičku. Prijetno ustvarjanje še naprej ti želim in na novih 300 objav :)
P.S. Na tale komad od Zmelkoow imam pa same lepe spomine :)

Neža pravi ...

Oldpunca Sonja,
tako rada se ustavim pri tebi in pogledam, kaj lepega si ustvarila, kam si potovala in si napašem oči na tvojih fotografijah.
Na še mnogo objav in dobrih idej v vse smeri, čin! :)

Hali pravi ...

Ah ne, 4 leta je že odkar se "poznamo"? Ja leta tečejo kot blisk, me smo pa vsako leto boljše. Vse lepo in komaj čakam naslednjih objav. Čin čin upam, da tudi v živo :-)

Tina Z. pravi ...

draga sonja,
bravo, bravo - za bloganje in objave, predvsem pa za tvoje neverjetne ideje in kreacije - res, vedno si polna presenečenj in še tako prisrčno in zabavno vse opišeš, tako da je res lepo pri tebi.
veliko ustvarjalnosti in vsega dobrega še naprej!

Tina Z. pravi ...

aha, še tole sem pozabila - sem te neizmerno občudovala že takrat, ko še nisi imela nobene mašine - kako si se vedno dobro znašla in si naredila čisto svoje posebne ustvarjalne pripomočke - res, kapo dol.

Janja pravi ...

Na tejle žurki, pa ne smem manjkati :).
Draga Sonja, vse od začetka zvesto obiskujem tvoj blog, spremljam tvoje ustvarjanje in uživam ob branju tvojih objav.
Naj te ustvarjalna muza še naprej tako dobro zasipa z idejami.
Vse lepo, Janja

Cvetoči travnik pravi ...

Draga Sonja, mi dve sva prišla skup pred 2 leti (začetek mojega ustvarjanja)
in takoj si me "osvojila" s svojimi simpatičnimi izdelki in prijetnimi zgodbami. Čestitam ti za vse objave, za vse prijetne trenutke na tvojem blogu in želim ti, da sta s svojim dragim še naprej tako uspešen team, na potovanjih in na blogu. Še naprej ti želim veliko prijetnih popotovanj, dobrih idej v tvojem brlogecu in izven njega:) Lep pozdrav in vse najboljše še naprej, Andreja

Klara pravi ...

Draga Sonja, še jaz se pridružujem čestitkam in dobrim željam! Res je super, da imaš toliko idej (predvsem tistih, za katere ne rabiš imeti doma nešteto pripomočkov), ki jih tudi pripelješ do krasnih izvedb! Všeč so mi tudi potopisna "predavanja", ki te kar posrkajo vase... In ti želim čim več ustvarjalnih trenutkov ter poti, ki navdihujejo...
Vse dobro, Klara

vilinke pravi ...

Sonja cestitke za 300 objav, kar je zelo veliko. Midve sma dve in te tesko dohajava. Morem ti pa povedati da kljub temu da se se nismo stecale imam obcutek kot da te poznam in vedno rada pokukam na tvoj blog. Ostani taksna kot si. LP Vilinke

Danica pravi ...

Super žurko si nam pripravila draga Sonja :)Iskrene čestitke za četrto obletnic bloganja. V tem času, si se razvila v eno najboljših ustvarjalk. Rada spremljam tvoj blog. Tvoje spremne besede ob sliki, me vedno spravijo v dobro voljo.
Želim ti še veliko ustvarjalnih uric.

Metuljčica pravi ...

Že poplesujem in žuram. Čestitke, vedno sem vesela ko nam kaj pokažeš in zapišeš. Preprosto uživam ob tvojih dobrih in izvirnih idejah. Želim ti še veliko ustvarjalnih užitkov. Super žurka!

Renata pravi ...

Za to sem pa vedno, žurko mislim. Čestitke za številčne objave. Tebe je tako lepo brati, si te kar predstavljam med vsem tem. Vedno znova me očaraš z idejami in efekti. Tudi druženje s tabo je neizmerno lepo. Želim ti veselo ustvarjanje še naprej. Upam, da nastane še kak video tutorial, pa čeprav nemi. Lp.

helena pravi ...

Pravijo, da prave žurke brez prijateljev...., zato se ti pridružujem pri žuranju. Lepo te je spremljati, še posebej ker s svojimi sočnimi komentarji razpotegneš marsikatera usta in na ta način polepšaš dan. Da brez podpore boljše polovice ne gre, to je pa kristalno jasno, a ne, pa naj bo na motorju, v avtu, na vrtu,....včasih je pa tudi dobro da nikjer :)
želim ti še naprej veliko čudovitega ustvarjanja in hudomušnega komentiranja. Čin, čin!

Damjana pravi ...

Draga Sonja, naj ti iz srca čestitam za vseh 300 objav. Žal vseh nisem uspela pogledati (vsaj začetnih ne) a vse ki sem jih videla, so vrhunske. Vidi se, da si topla oseba, saj se to zrcali v tvojem ustvarjanju. Vesela sem, da sem te imela priložnost tudi osebno spoznati, tako sem lahko začutila tvojo pozitivno energijo, ki je nalezljiva. Želim ti še naprej cel kup čudovitih objav in res te je prijetno brati oz. pokukati v tvoj ustvarjalni kotiče. Še na mnogo ustvarjanja in naj se žurka prične :)

Andreja pravi ...

Draga Sonja (tudi tole tvojo žurko bi kmalu zamudila :-)) čestitke za 4 leta krasnega ustvrjanja in za številne prekrasne izdelke. Zelo rada pridem k tebi na obisk, saj ima vsaka tvoja objava čudovite izdelke in krasne ideje, zraven nas pa velikokrat nasmejiš še s svojim zapisom .-)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

O, a tako dolgo že? Čas pa res brzi, najbrž sva skupaj kar skoraj od začetka in tvoj napredek je neverjeten. Postala si prava kraljica packanja in simpl voščilnic s čudovitimi barvami in krasnimi postavitvami. Rada te spremljam in vesela sem, da naju je ta čuden e-svet povezal. Muziko si pa zbrala tapravo! Čestitke, draga prijateljica, razveseljuj nas še dolgo dolgo s svojimi objavami.

ime rože pravi ...

Evo me, prišla na žurko. Muzika je super, družbe je veliko in prav fajn je. Čestitke ob rojstnem dnevu, s tvojim Dragim dobro furata vso produkcijo tukaj, kjer je vedno zanimivo in zabavno. Žal mi je, da sama nisem tako pridna komentatorka kot si ti, verjamem pa, da "se se ravno tako zastopiva", bi rekli pri nas. Še na mnoga ustvarjanja in vse najboljše!

N-Eva pravi ...

Sonja tudi jaz se pofočkam na tvojo žurko....Sem šla pofirbcat v zgodovino, da vidim tvoje vegaste izdelke. Nič nisem videla in ugotovila, da si že v štartu ( pa čeprav na kuhinjskem pultu)izdelovale prave lepotičke...Sonja še mnogo, mnogo let ti želim veliko ustvarjalnih užitkov :-))

Renata pravi ...

Čestitke za blogarski jubilej Sonja! Z veseljem se ustavim na tej strani in prebiram vaše dogodivščine s potovanj ali vsakodnevnih opravil in seveda poste, v katerih so predstavljeni tvoji izdelki.
Še veliko ustvarjalnih in blogerskih užitkov želim!

Simona pravi ...

Draga Sonja, čestitke za okrogla 4 leta. vse najboljše in veliko ustvarjalnega navdiha, predvsem pa časa za izvedbo ti želim!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Draga Sonja, zelo rada pridem k tebi na obisk in vedno sem navdušena, predvsem, ker nam vse tako zelo lepo opišeš in iz vsake tvoje objave veje obilo optimizma in srčnosti.
Tvoje tehnike "predpotopne" in modernejše vse so prav zelo posrečene in zanimive.
Se pa opravičujem, da me kar nekaj časa ni bilo in upam, da bom ujela nazaj svoj ritem obiskov.
Tebi pa vse čestitke za tvoj 4. rojstni dan in 300 objav. Tvojemu kritiku in sodelavcu pa tudi prisrčne pozdrave.
Naslednjič, ko se bosta ponovno potepala po mojih koncih, je pa obvezna postaja pri meni na kofetku. Velja??
Vse dobro ♥

Zvonka pravi ...

O žurkaaa je, to pa ni za zamuditi. Draga Sonja, čestitke za 4 leta bloga in 300 objav, lepe številke so to in vedno rada pridem k tebi na obisk, saj najdem veliko lepih stvari,tvojih čudovitih izdelkov, dobrih nasvetov in krasnih fotografij z vajinih potepanj. Želim ti še naprej veliko takih objav in vsega kar te osrečuje in seveda veliko veselja pri ustvarjanju. Vse dobro in lep pozdrav v Ljutomer z Gorenjske.

Vladuška pravi ...

Vi ste ena taka čudovita familija. Čeprav razkropljeni ste zelo povezani in vidva z možem se res super dopolnjujeta. Ja, vsi začetki so malo majavi, ampak ti si se zelo hitro postavila na trdna tla in tvoji izdelki zelo bogatijo naš ustvarjalni svet. Le tako naprej. Čestitke.

Dusi pravi ...

Jeeeee, žurrrrrr...
Punca, vse najboljše za 4. rojstni dan. Z veseljem te spremljam.

Sandra Pecić pravi ...

Joj, ja propustila žurku.. Vidi se ovde dobro organizovani timski rad, srećno i nadalje.. i još više da putujete ;)

leycika pravi ...

Čestitke tudi iz moje strani za 300 izjemnih objav, ki si jih delila z nami in verjamem da vsak rad pogleda na tvojo stran in občuduje tvoje izdelke :) Lp Lea

Tina - pravi ...

Draga Sonja, hvala za žurko... odlično glasbo :-)) in tvojo izjemno gostoljubnostjo, ki nas pričaka pravzaprav vedno, ko pridemo na tvoj blog na obisk. Da o navdihu sploh ne govorim, vedno znova občudujem kako mojstrsko piliš čisto svoj, topel stil. Moj poklon (tudi tvoji polovici, seveda :-)).

Ne-Ja pravi ...

Joj Sonja že 4 leta nas navdušuješ s svojimi novotarijami in akvarel pogruntavščinami. si bila ena izmed prvih blogerk, ki so se oglasile pri meni in me pritegnila s svojimi CAS voščilnicami. Čestitke za tvojo obletnico in lepo ustvarjenje še naprej.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Draga Sonja, pa jaz sem skoraj zamudila žurko!!! :)) Nič ne bom na dolgo okolišila, ampak ti preprosto povem, da te imam zelo rada in sem ponosna na najino (spletno) prijateljstvo! Da pa obvladaš vse, česar se lotiš, je pa tako jasno! ;) <3