ponedeljek, 8. februar 2016

Emboss resist tehnika

Prijatelji mojih staršev so te dni dobili vnučka. Mama me je prosila, da izdelam voščilnico, ona  pa bo naštrikala copatke. Odločila sem se, da za to priložnost preizkusim novo tehniko, ki sta nam jo v tokratnem izzivu Ko me inspirira, ki je že 45-ti po vrsti, predstavili Vladka in Tina. Navdihnila pa ju je Moi s tole voščilnico. Tehnika se imenuje emboss resist ali v preprostem prevodu tehnika upiranja, podrobno pa jo je opisala Vladka. Sliši se strašansko učeno, je pa čisto preprosto. :-)


 
Odtisnila in embosirala sem štampiljko medvedka, potem pa veselo pacala z različnimi barvami distress blazinic. Izrez sem naredila z Romantičnimi okvirji Najlepšega para, napis pa je iz seta Veselje ob rojstvu. Srčki v teh dneh, ko se bliža Valentinovo, skoraj ne smejo manjkati. :-)

Medvedka prijavljam na izziv: Ko me inspirira #45: Emboss Resist tehnika

Mami sem malo otežila izbiro voščilnice in izdelala še eno. :-) Tokrat je "ta glavni", slonček, izrezan s sposojeno šablono Slonček (Tina za Rayher). Postavitev je enaka, kot na zgornji voščilnici. Upam, da ustreza pogojem izziva Valentinovo na Craft-alnici. :-)



Slončka prijavljam na naslednja izziva:


Prejšnjo soboto sem se malo zamislila o predstavitvi svojih izdelkov, ko sem na srečanju ustvarjalk iz Otoka zakladov poslušala Vladkine nasvete o fotografiranju. Vladkine fotografije so itak razred zase. Ta teden pa po blogih vidim, da je tudi drugim ustvarjalkam Vladkino predavanje seglo do srca. :-) Na marsikaterem blogu sem pozabila zapreti usta, ko sem videla, kako so se dekleta potrudila s fotografiranjem. Moje fotografije so še svetlobna leta oddaljene od tega, kar si želim. Danes sem imela priložnost fotografirati pri dnevni svetlobi, pa tudi Nikon je bil čisto slučajno doma. Senc se še nisem znebila, ampak tudi to bo. Nekoč. Obljubim. :-)) 


Lep pozdrav do naslednjič. :-) 

33 komentarjev:

Jasmina pravi ...

Čudovita postavitev voščilnice, jo bom ob priložnosti tudi jaz postavila podobno. Obe voščilnici sta zelo ljubki, Tinin slonček pa izpade super na vsaki čestitki.
Kar se tiče fotografij je res opaziti Vladkin čudovit pozitivni vpliv na blogih. Jaz bi že potrebovala en tečaj ;-)

N-Eva pravi ...

Zelo lepi voščilnici si izdelala, nebi se mogla odločiti katera mi je ljubša. Tehnika je meni neznana, ampak zelo zanimivo izpade. Glede fotografij pa moram priznati, da si zelo dobra učenka :-))

Klara pravi ...

Všeč mi je, kako si postavila medveda in slončka v okvir, zraven pa dodala napis :)! Srčki pa tako ali tako ne smejo manjkati tudi na navadne dni :)!

Sandra Pecić pravi ...

Presladak je ovaj slončić, super ti je ta tehnika. Fotke su sve bolje i bolje, i biće još bolje, sigurna sam. Bez dnevnog svetla je meni teško da bilo šta dobro uradim s tom stvari.. Pozdrav, Sonja :**

MOJCA BOŽIČ pravi ...

O ti ti ti...kako otežiš mami posel....sicer bo pa tista, ki bo ostala doma sigurno kmalu dobila lastnika, ker vnuki kar prihajajo pri tej naši starosti.... Tehnika upiranja!!!...če bi to kateremu laiku omenila, bi se najprej pošteno nakrohotal, potem me pa vprašal, s čim boga se sploh ukvarjamo ....jap, nekatere tehnike v prevodu res zanimivo izzvenijo ampak tale je pa zanimiva in tudi meni je všeč.... Tvoja naloga je v celoti opravljena z odliko. čao

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja, vidim, da že skoraj vse obvladate tehniko "upiranja", upam, da pridem do nje:), se je kar malo "bojim". Si pa naredila dve zelo luštni voščilnici in resnično je včasih bolje, če ni na razpalogo preveč materiala:))Postavitev v manjši del in prostor za voščilo je pa tudi zanimivo:)),fotografiranje... , to je pa tudi pri meni bolj kot ne španska vas:( Da ne bom preveč govorila:) - ti si vse naredila z odliko:) LP Andreja V.

leycika pravi ...

Tehnika ti je čudovito uspela, voščilnici pa sta enkratni :)

moi pravi ...

Res težka naloga za mamo, ker sta obe zelo lepi.
Kar pa se fotk tiče pa mislim da če se trudimo po svojih najboljših močeh (in zožnostih ;) je to dovolj.

moi pravi ...

(M na PCju mi nekaj štrajka in ga moram večkrat naknadno dodati ali pa močneje pritisniti :( seveda sem mislila zMožnostih ;)

Sapfina (Barbara) pravi ...

Sonja, kako sta obe lepi! Pa tako dobre postavitve si se spomnila - motiv izrezu in potem desno napis! Gotovo si jo kdaj izposodim! ;) Joj fotografije - tole je pa tak trn v peti tudi meni, ampak kot je rekla Moi, se trudimo, trudimo in vaja dela mojstra! Zelo mi je všeč, da si pri fotkah dodala rožice, ki se prav fino ujemajo z motivi in barvami!

oldpunca pravi ...

Niti opazila nisem, da je kaj narobe. :-) Glavno, da se razumemo. :-)

Helena pravi ...

O, kakšni lepi voščilnici. Zanimiva postavitev in lepo sestavljeni.

Maja pravi ...

Obe sta zelo lušni.

Vladuška pravi ...

Obe sta tako zelo cart in veselo pisani. Dobro si uporabila medvedka in ga oživela z barvami. Slonček pa je tako ali tako ena ljubka zadevica. Vidim, da si se tudi ti potrudila s fotografijami in lepo podložila prt in te cvetke. Za svetlobo in ostalo pa boš še dobila občutek. Vse pride z vajo :) Ko pa se naslednjič srečamo pa lahko komot kaj več razložim in na računalniku pokažem kako lahko vse skupaj posvetliš s kakšnim zastonj programom. Kot je PhotoScape recimo. Če pa te karkoli zanima, pa se mi javi na mail :) Hvala, da si pridružila na izzivu.

Tina pravi ...

Iiii, kako mi je všeč, da si za otroški voščilnici izbrala veliko barv. Naravnost čudovito izpade! ...si moram zapomniti, ko bom naslednjič spet vlekla ven pastelne odtenke :-)!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasni sta obe,
tebi vse leži-taka ali drugačna tehnika
lep pozdravček
Tamara

Tanja E. pravi ...

Obe sta zelo lepi in cotkani, tehnika upiranja ti je krasno uspela! Slonček s srčkom na drugi je prav tako posrečen in verjamem, da je bila izbira težka. Všeč mi je, kako si pri prvi fotografiji dodala nekaj rožic, ji pristajajo, hvala, ker deliš z nami v Craftalnici, LP:)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Kako sta lušni! Sama otroške vedno delam tako nežne in nekam pastelne, ti pa udariš na polno :) A veš kako dobro izpade! pa tole, ko si okvirček postavila na eno stran mi je tudi všeč. Svetovno, res dobre rešitve in čudovite barve.

Valerija pravi ...

Me prav zanima, katero voščilnico je izbrala mama. Jaz bi se težko odločila, ker sta obe prekrasni.

Andreja pravi ...

Sonja, zelo lepo ti je uspela tehnika in voščilnica je res prelepa. In slonček je zelo simpatičen :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Renata pravi ...

Krasni, barviti voščilnici. Medo in slonček sta itak zgodba zase, pri otročičkih. Tehnika ti ne dela nobenih problemov. Dobra si.

Sar-chi Art pravi ...

Simpatično ljubka voščilnica! :) Hvala, ker sodeluješ z nami v izzivu CRAFTalnice! Pozdravček.

Dusi pravi ...

Všeč!
Lepo si opravila domačo nalogo.
Težko je izbrati, katera je lepša...

Goga pravi ...

Luštni, še dobro, da si določila katera kam paše <3.
Hvala, da slončka deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

Unknown pravi ...

tale s slonckom zmaga:)) hihi
no ja tudi ona druga je pipi:) ampak ce lahko izbirm???
ma fotke so ti vseeno lepe..... vaja pa dela mojstra:)) pejdi po prejo se splaca tudi volno za nogavice imajo:))

Metuljčica pravi ...

Tudi sama se rada sprehajam po blogih in sem navdušena ko se takole lepo razumemo, se odzivamo na izzive in meni je to en takšen čudovit navdih, tako da komaj čakama da tudi sama preizkusim Vladkino in Tinino tehniko. Všeč mi je da si dala motiv v okvir in potem je na desni strani prostor za besedilo in je vse lepo na svojem mestu. Kar se pa fotografiranja tiče, sem sama že tudi preizkušala pa mi ne gre, ampak ja, vaja dela mojstra.

Hali pravi ...

Čudoviti sta, sploh ker sta tako veselo pisanih barv...

Janja pravi ...

Postavitev in barve so krasne, lepi sta obe, a slonček z balonom je tako cort ♥. Lp

Tina Z. pravi ...

vau, super barve, super postavitev - mislim, obvadaš vse, tudi same fotografije si naredila zelo zanimive.

Valentina B pravi ...

Težak izbor, ker sta obe krasni in polni optimizma.
Veselje kar veje iz njiju. :) Všeč mi je postavitev in popackano ozadje pri slončku, tako da mene je očarala druga. ;)

Renata pravi ...

Obe sta zelo lepi! Vsec mi je pisanost, ki je na vsaki voscilnici predstavljena na svoj nacin. Oh, tudi jaz obcodujem fotografije marsikatere ustvarjalke... Z mojim amaterskim znanjem prisegam na to, da fotografiram ob dnevni svetlobi, po moznosti ko ni oblacno ;)

Unknown pravi ...

Super sta, obe, ampak tale s slončkom pa je takoooo ekstra neverjetno super srčkana. :) ♥

Trenutki kreativnosti pravi ...

Sonja, super si se spoporijela s tehniko in ustvarila krasni voščilnici. Tudi fotografije so lepe :).
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!