četrtek, 22. januar 2015

Žrebanje

Draga dekleta, najprej najlepša hvala za vse vaše komentarje in lepe želje ob moji dvestoti objavi. Kar 29 se jih je nabralo, kar me zelo veseli. :-) Ob tej priložnosti pozdravljam tudi nove spremljevalke Majo, Valerijo in Lariso. Upam, da se še večkrat "srečamo". Jaz se bom pa potrudila,  da vam bodo moji zapisi še naprej všeč in da jih boste z veseljem prebirali. :-)) 

Ker sem obljubila, da nagradici izžrebam danes, sem žrebala sama, saj niti Veronike, niti dragega ni bilo doma. Najprej pa vam pokažem še zahvalnici, ki ju bosta nagrajenki prejeli skupaj s šalom in ju postavljam tudi na ogled v Januarsko galerijo Najlepšega para. Očala mi je poslala Janja. Hvala. :-) Idejo sem našla na na blogu Funky Fossil Designs. Na platno sem z Distress blazinico odtisnila Tinino štampiljko in jo senčila z isto blazinico. Napis sem oblikovala v Wordu. Po robovih sem ga nacefrala in obesila na palčko za ražnjiče. Žebelj pa je razcepka.
 

Tako, sedaj pa k žrebanju. :-)

Najprej je bil na vrsti valoviti šal, ki ga bo prejela...........traraaaaa.......... Moi. Čestitam. Naj ti bo šal darilce ob preselitvi v novi dom. :-))


Šal ovratnik pa bo po novem grel.......traraaaaa.......... Danico. Čestitam Danica. In ja, še kako dobro se spomnim najinega srečanja v Ljubljani. :-) Vsakič se nasmejem šablonici v kontejnerju za smeti. :-))


Z veseljem bi obdarila vsako od vas. Ampak, tokrat je pač sreča poiskala Moi in Danico. Pa drugič. :-) Morda se pa specializiram za štrikanje. Vaša volna, moje roke in lepe želje, saj sem "neprofitna organizacija" in srečna, kadar lahko koga razveselim. :-)

Moi in Danico prosim, da mi na mail napišeta svoja naslova, da jima pošljem darilca preden bo konec zime. :-)

Včeraj pa je rojstni dan praznovala Tina z bloga Trenutki kreativnosti. Odzvala sem se njeni želji in ji izdelala voščilnico z najlepšimi željami. Zelo vesela sem, da bo odslej v družbi prekrasnih voščilnic ostalih ustvarjalk. :-)



Recept je preizkušen. Ozadje je narejeno z akrilnimi barvami, s silikonskim čopičem in odtisi vsega, kar mi je prišlo pod roke. :-) Rob je napikan z iglo, pestiči so cekinčki, štampiljke pa so iz Najlepšega para.
 


Lep pozdrav do naslednjič :-)



27 komentarjev:

Adrijana Knez pravi ...

Dobrooo jutrooo! Čestitke nagrajenki Moi in Danici ;)))
Sonja ti pa si tudi tokrat izdelala prelepe voščilnice. Tinina mi je zelo všeč, saj kar kliče po pomladi! Ozadje je nekaj posebnega :)))
Lp, Jana

moi pravi ...

O, hvala, hvala, HVALA. Kako si mi polepšala dan. Jupi, ta šal je res tako cart in privoščila bi ga vsaki, samo sem si ga sama potihem želela in sedaj bo moj ;)
O, kako lepo.
In tvoji zahvalnici sta super, kako veš, da potrebujem očala? :)---
Pa čestitka za Tino, taka sončna in pomladna. To bo Tina vesela.
Res, še 1x hvala.

Unknown pravi ...

Čestitke nagrajenkama !
Lp, Larisa

MA-MI pravi ...

Čestitke nagrajenkama!
Lp, Maja :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čestitam punci, naj vaju grejejo ti šalčki. Tinina voščilnica je pa krasna spomladanska. Barva res kar kliče po lepšem vremenu. čao

Vladuška pravi ...

Obema iskrene čestitke in Moi le glej, da ga ti kdaj ne izmaknem, ko bom na obisku, ha ha :) Svetovni sta tistvi dve voščilnici z očali in napisom. Tudi ta Tinina je zelo lepa, ampak tisti prvi dve pa sta fenomenalni.

Ne-Ja pravi ...

Sonja tokrat si me pa res sezula z zahvalnicama - fenomenlani sta! Druga je tudi zeloo všečna in res pravšnja za Tino - taka pomladna in sveža :). Čestitke nagrajenkama!

Metuljčica pravi ...

Prelepo si se zahvalila in tudi čestitala. Čestitke obema nagrajenkama, tebi pa veliko užitkov z volno, šali so res prelepi.

Hali pravi ...

Čestitke nagrajenka. Tvoje voščilnice so krasne, tista za Tino je res taka pomladna, polna pozitivne energije...super!

Cvetoči travnik pravi ...

Čestitke nagrajenkama, naj se lepo grejeta s toplimi šali.
LP Andreja V.

*Urška* pravi ...

Čestitke obema nagrajenkama :) Verjamem,da bosta šal nosili z veseljem,ker sta res prekrasna.Tudi voščilnico za Tino si naredila zelo lepo.
LP,Urška

Sandra Pecić pravi ...

Super, Sonja! Čestitke nagrađenim devojkaama ;) Predivna ideja sa očnim pregledom na čestitki... ja sam bila nedavno ;)

Zvonka pravi ...

Čestitke nagrajenkama.
Zahvalnici sta prav posebni,
voščilnica pa super, zelo mi je všeč, polna energije in že malo kliče pomlad. Lp

Danica pravi ...

Juhej...kako sem vesela Sonja, da me bo grel šalček, ki so ga spletle tvoje pridne roke. Res ti hvala. Tudi zahvalnici sta prečudoviti.
Na Tinini voščilnici si pa sploh naredila prekrasno ozadje.
Še enkrat se ti prav iz srca zahvaljujem.
Lepa je.

Klara pravi ...

Oooo, kako krasna ideja z očali in napisom kot pri okulistu :)! In tale zelena z rožicami je takooo lepa! :)

Trenutki kreativnosti pravi ...

O kako krasne voščilnice, ampak moja je najlepša. Ozadje je prefektno narejeno in izbrala si lep motiv. Hvala ti, čudovita je.
Čestitke nagrajenkama. Naj vaju lepo greje :).
Lp

Simona pravi ...

Čestitke nagrajenkama. Voščilnica pa je prav pomladna. Lepa je.

Mojca pravi ...

O čestitke nagrajenkam in mi je žal, da sem zamudila tvojo 200tko, vse najboljše ti želim, rada te spremljam! Voščilnice so pa tako lepe, sploh zadnja, krasna pomladna. lp

Unknown pravi ...

čestitam nagrajenkam:))) zdaj pa hitro še kakšno żrebanje da pridem na vrsto hihihi

jasna varcakovic pravi ...

Cestitke dobitnicima...sjajne nagrade!

Helena pravi ...

Čestitam nagrajenkama. Super darilo sta dobili.
Zahvalnici sta svetovni in res dobra ideja.

Janja pravi ...

Čestitke nagrajenkama. Sonja, tvoji zahvanici sta čudoviti. Zelo lepa je tudi pomladna voščilnica.
Lep pozdrav.

Nella pravi ...

Vse tri zelo lepe in super ideja z zahvalo, vedno znova presenečaš, kaj vse se da uporabit :)

Tina pravi ...

Jaz pa se najprej (pre)pozno postavim v vrsto z voščili za tvojo dvestotko. Hvala, ker nas razveseljuješ s tvojimi objavami, ki so vedno veliko več, kot samo ustvarjalne! Tvoji okulistični voščilnici sta mi izjemno lepi...kako super si tole sestavila!!! Pa Tinina mi je tudi zelo lepa...tvoja ozadja so mi vedno krasna.

helena pravi ...

Ojojojoj, očalarki sta špica in seveda iskrene čestitke k 200-tki.
Zadnja, pomladna pa mi je sploh všečna zaradi super ozadja in preprostosti motiva.

Andreja pravi ...

ooo kako super okulistični čestitki si naredila. Super si ju sestavila :-))
Tudi voščilnica za Tino je zelooo lepa.

Unknown pravi ...

Joj kako simpatična ideja z očali in črkami! Noro dobra! :)) Čestiike za 200!!